Stemmen kan tot en met 23 mei 2018

Al vele jaren steunt de Rabobank Weerterland en Cranendonck in haar werkgebied de verenigingen en stichtingen die het maatschappelijke, sociale en cultureleRabobank Clubkas Campagne leven invulling geven en verbeteren. Hiervoor organiseert de bank de Rabobank Clubkas Campagne. Voorgaande jaren beter bekend als ‘Rabobank Samen Sterker’.

In 2018 is er maar liefst € 125.000,- te verdelen onder de deelnemende verenigingen en stichtingen.

Tijdens de Rabobank Clubkas Campagne kunnen klanten die lid zijn van Rabobank Weerterland en Cranendonck hun stem uitbrengen op de clubs die zij een warm hart toedragen. Ieder lid krijgt vijf stemmen om te verdelen. Deze stemmen zijn geld waard. Hoe meer stemmen er op een vereniging of stichting uitgebracht worden, des te meer geld zij ontvangen. De stemperiode start op 8 mei en eindigt op 23 mei 2018.

Diverse Verenigingen uit Ell nemen ook deel aan deRabobank Clubkas Campagne en zij hopen dat ze evenals voorgaande jaren weer een mooi aantal stemmen vergaren. Met het sponsorbedrag van de Rabobank Clubkas Campagne kunnen we mooie doelen realiseren. De Eller Verenigingen hebben vaak hun doel aangegeven, waaraan zij dit gaan besteden.

Stemmen kunt u HIER