BachSV

Bach SV

Bach SV is al meer dan 35 jaar een vereniging waar we trots op kunnen zijn en van grote betekenis voor Ell e.o. om volleybal (sport in het algemeen) te kunnen beoefenen. Diverse senioren- en jeugdteams hebben de afgelopen jaren de nodige kampioenschappen behaald. Bach SV is daarnaast ook aangesloten bij de Nederlandse Volleybalbond.

(Post)adres:

Scheijvenstraat 1a

E-mailadres:

secretariaat@bachsv.nl

Bestuursleden

Voorzitter:

Fans Boonen (waarnemend)

Secretaris:

Nikki Heijkers

Penningmeester:

Wildred van den Boom / Karin Orbon

Andere Bestuursleden:

Roel van de Ouderaa

Meer informatie over Bach SV

Doelgroep: vanaf 6 jaar
Contributie: leeftijdsafhankelijk: van € 78,50 tot € 132,50 inclusief tenues
Categorie: Sport
Activiteiten: Volleyballen Jeugdcompetitie NeVoBo Recreanten

Bach SV is op 16 oktober 1978 opgericht als gymclub. Dit alles gebeurde in cafe “De Bachelor Club” waar de club haar naam aan dankt.

Een aantal dames zijn uiteindelijk enthousiast gemaakt om volleybal in competitievorm te gaan spelen.Begonnen werd er met twee damesteams en al heel snel groeide dit uit met 2 heren- en de nodige jeugdteams.

Het sportieve hoogtepunt tot nu toe, bereikt de club in 1988. Dames 1 werd kampioen in de promotieklasse en speelde de daarop volgende jaren derde divisie. Het eerste herenteam heeft eerste klasse gespeeld.