Logo Kunnekoel

Buurtvereniging Kunnekoel

Wij hebben als algemeen doel om de onderlinge contacten binnen de buurt te onderhouden en stimuleren. Dit doen wij door middel van diverse activiteiten; zoals een paasactiviteit voor de kinderen en een uitstapje met de senioren naar Kapel in ‘Zand. En natuurlijk organiseren wij jaarlijks een groots feest waar iedereen samen komt voor een hapje en een drankje

(Post)adres:

Kunnenbeemd 7, 6011 PB Ell

E-mailadres:

info@kunnekoel.nl

Website:

Bestuursleden

Voorzitter:

Ton Gerris

Secretaris:

Marli Damen

Penningmeester:

Piet van Roy

Andere Bestuursleden:

Wendy Voermans
Roel van de Mortel
Truus Hendrikx
Lowie Voermans

Meer informatie over Buurtvereniging Kunnekoel

Doelgroep: Inwoners buurt Kunnekoel
Contributie: € 15,00 per gezin per jaar.
Categorie: Buurtvereniging
Activiteiten: Jaarlijkse deelname aan de carnavalsoptocht. Jaarlijks bezoek van de paashaas voor alle kinderen binnen onze buurt t/m groep 3 basisschool. Voor de 65 plussers binnen onze buurt jaarlijks bezoek aan Kapel in ‘t Zand te Roermond op Hemelvaartsdag. Jaarlijks buurtfeest in het eerste weekend van september. Jaarlijks een attentie voor de 65 plussers voor kerstmis. Bezoek door bestuursleden bij geboorte of langdurige ziekte.

Onderlinge contacten binnen de buurt onderhouden en stimuleren middels activiteiten.