Stichting Spook

Stichting Spook Ell

Stichting Spook Ell organiseert al ruim 20 jaar vier keer per jaar een spokentocht. De tocht voert u door het aan de rand van Ell gelegen bosgebied “Heijkersbroek”. Het “Heijkersbroek” is speciaal voor die gelegenheden omgetoverd tot een waar griezelbos, bewoond door tovenaars, geesten, spoken en heksen!

(Post)adres:

sebastiaanstraat 24, 6011 RE, Ell

Bestuursleden

Voorzitter:

Secretaris:

Roy Kuijpers

Penningmeester:

Robert Veugelers

Andere Bestuursleden:

Meer informatie over Stichting Spook Ell

Doelgroep: Vanaf 16 jaar
Contributie: €10,- per persoon per tocht.
Categorie: Ontspanning
Activiteiten: Spokentochten 4x per jaar

Al sinds 1997 worden in Ell spokentochten georganiseerd voor vriendengroepen, bedrijven, instellingen, buurtverenigingen e.d. Deze spokentochten vinden plaats in het Heijkersbroek in Ell.

Voor het organiseren en uitvoeren van deze tochten wordt uitsluitend een beroep gedaan op vele vrijwilligers, die hun uiterste best doen er elke keer weer een geslaagde spokentocht van te maken.
Sinds enkele jaren is hieruit de Stichting Spook Ell ontstaan en elk jaar worden 4 spokentochten georganiseerd. Twee in het vroege voorjaar en twee in het najaar.

Bent u op zoek naar een leuke avond uit, met een vriendengroep, personeelsvereniging of buurtvereniging, dan bent u bij ons aan het juiste adres! Aanmelden kan vanaf 5 personen tot 120, minimale leeftijd voor deelname is 16 jaar.

Inmiddels hebben wij ruim 8.000 gasten laten schikken. De spokentochten vertrekken en eindigen bij Eetcafé De Prairie in Ell.