T-Ell

Tennisvereniging T-Ell

Tennisvereniging TELL is een kleine, gezellige club, waar presteren en recreëren hand in hand gaan.

Aanmelden als lid kan via de website.

(Post)adres:

Kampstraat 1a

E-mailadres:

info@t-ell.nl

Bestuursleden

Voorzitter:

Erik Kremers

Secretaris:

vacant

Penningmeester:

vacant

Andere Bestuursleden:

Joost Maenen
Siri Kunnen

Meer informatie over Tennisvereniging T-Ell

Doelgroep: Geen specifieke doelgroep
Contributie:
Categorie: Ontspanning, Sport
Activiteiten: Gezellige toernooien voor zowel junioren als senioren. Voor de jeugd worden geregeld tosmiddagen georganiseerd en kunnen zij op bepaalde middagen hun balvaardigheid oefenen. Jaarlijks is er een openings- en afsluitingsactiviteit en wordt voor seniorleden het LEK-toernooi georganiseerd. Dit is een ontspannen competitie tussen de tennisverenigingen van Leveroy, Ell en Kelpen. Het is bij TELL ook mogelijk om (KNLTB)-competitie te spelen. Voor het gebruik van de tennisbanen door (groepen van) niet-leden kunnen afzonderlijke afspraken worden gemaakt of labels worden gehuurd.

Het hele jaar door:
We beschikken over all-weather banen die het gehele jaar bespeelbaar zijn, zowel overdag als ’s-Avonds, zo vaak je wil.

Voor elk niveau:
Bij T-Ell kunnen zowel starters als gevorderden tennissen. Er wordt competitie gespeeld op diverse niveaus en gezellige toernooien georganiseerd op de club.

Tennislessen:
We verzorgen tennislessen voor starters en gevorderden.

Gezelligheid:
Naast gezondheid vinden we gezelligheid ook zeer belangrijk. We organiseren geregeld activiteiten en feestavonden maar ook op een zomaar-midden-in-de-week avond kan het erg gezellig zijn op het terras of in de kantine.

Aanmelden als lid kan via de website.