Zet jouw activiteit ook in onze kalender.

In de kELLender op onze website bieden wij alle verenigingen, werkgroepen, organisaties en stichtingen in Ell, gratis en voor niks, de mogelijkheid om activiteiten aan te melden. Het enige dat je daarvoor zelf moet doen, is het aanmelden van de activiteit. Wij zorgen er voor dat de activiteit in de kalender geplaatst wordt.

Dit geeft je de gelegenheid om extra aandacht te geven aan feesten, evenementen en activiteiten. Lees ook onze tips en uitleg.

Activiteit Aanmelden

Vul onderstaand formulier in en de gegevens worden zo snel mogelijk in de activiteitenagenda opgenomen.

• Geef een duidelijk herkenbare naam zoals in de kalender te zien zal zijn.
  • Dit komt niet op de website te staan.
  • :
  • Probeer een duidelijke omschrijving op te geven voor de activiteit.
  • Toegestane bestandstypen: jpg, gif, png, pdf, Max. bestandsgrootte: 10 MB.
    Voeg een foto of flyer toe die wij kunnen plaatsen op de website. (als jpg, png of pdf.)

Tips bij het aanmelden van een activiteit.

Om er voor te zorgen dat de activiteit snel verwerkt kan worden in de kalender, hebben wij een aantal gegevens nodig. Wij leggen kort uit hoe je dit formulier het beste kan gebruiken.

Naam van de activiteit:
Gebruik een duidelijke naam van de activiteit. De naam is het enige dat te zien is in het overzicht van de kalender.

Contactpersoon:
Met wie mogen wij contact opnemen als er nog vragen zijn over de activiteit. Bij voorkeur de persoon waar de e-mail terecht komt, dit is alleen voor onze communicatie en komt NIET op de website te staan.

Datum en tijd:
Spreekt voor zich, zonder datum is een kalender lastig gebruiken. Indien de activiteit een hele dag duurt, geef dit dan duidelijk aan in de omschrijving.

Locatie:
Waar vindt het activiteit plaats? Bijvoorbeeld in de BMV of in en rond Ell? Hoe duidelijker deze omschrijving hoe beter.

Wie organiseert:
Wie is de organisator van het evenement. Graag ontvangen wij ook een logo van de desbetreffende vereniging of stichting. Uiteraard zijn meerdere organisatoren ook mogelijk.

Omschrijving:
Dit is eigenlijk het belangrijkste onderdeel van dit formulier! Geef hier een duidelijke omschrijving om op die manier de activiteit “aan te prijzen” bij de bezoekers. Je mag hier ALLES vertellen over de activiteit of organisatie, zodat het voor de bezoekers van de kalender meteen duidelijk is wat er gaat gebeuren. Een stukje tekst van ongeveer 75 woorden zou al prima zijn, maar meer mag natuurlijk ook! Deze alinea is opgebouwd uit precies 75 woorden.

Website:
Geef een link naar de website of Facebook-pagina waar de bezoekers terecht kunnen voor meer informatie.

Flyer, poster of foto toevoegen:
Heb je een flyer of passende foto beschikbaar, stuur die dan meteen mee, dan voegen wij die ook toe in de kalender. Als jpg, png of pdf.