Beste parochiaan,

Helaas mogen door de maatregelen rond het Coronavirus geen HH. Missen plaatsvinden in het weekend. Toch willen wij u graag de gelegenheid geven om in de kerk te kunnen bidden. Daarom zal er op zondagmorgen het Allerheiligste worden uitgesteld van 10.30-12.00u in de St. Stephanuskerk te Heel voor Stille Aanbidding. En in de Abdijkerk te Thorn zal dagelijks van 14.00-16.00u gelegenheid zijn tot Stille Aanbidding van het Allerheiligste. Laten wij de Heer aanbidden in dit Allerheiligste Sacrament en om zijn genade en bijstand vragen.

Uiteraard kunt u ook meebidden tijdens de Eucharistieviering zoals deze elke zondagmorgen wordt uitgezonden op de televisie, om 10.00u op NPO2.

Helaas mogen de weekendmissen niet doorgaan, wel gaan de doordeweekse HH. Missen gewoon door (zie onderstaand schema). Helaas zullen deze niet plaatsvinden in de zorgcentra.

Hieronder vindt u zoals gebruikelijk de misintenties per dag. Ook ziet u bij zaterdag en zondag de misintenties staan zoals die zijn aangevraagd. Voor deze misintenties zullen de priesters tijdens hun privé-mis bidden (wij dragen iedere dag de H. Mis op ook als er geen gelovigen bij zijn). Wij bidden dus ook voor uw aangevraagde misintenties. Mocht u toch graag hebben dat uw misintentie op een latere datum wordt gelezen, als u er zelf weer bij kunt zijn, neem dan contact op met het parochiekantoor/contactpersoon van uw eigen parochie.

Graag wil ik u vragen in deze dagen, in verbondenheid met elkaar en de wereld, heel speciaal te bidden. Het zou mooi zijn als we daarvoor het onderstaande gebed van de Nederlandse bisschoppen gebruiken:

Gebed

Vanwege de maatregelen rond het Coronavirus zijn er geen openbare HH. Missen. De parochiepriesters bidden in hun privé-missen voor de volgende intenties:

Zaterdag 21 maart:
Ell:
Voor Louis Smeets (verjaardag); Victor Bosch (jaardienst); overleden ouders Bosch-Delaheije (jaardienst).

Zaterdag 28 maart:
Ell:
Voor Sjaak en Helena Verkoelen-Coolen (jaardienst); overleden ouders Harrie en Annie Custers-Timmermans (jaardienst); overleden ouders Alphons en Aldagonda Timmermans-van Geleuken en overleden familieleden; overleden ouders Piet en Toos Camp-Dirks (jaardienst).