Nu er weer steeds meer zicht is op activiteiten van verenigingen en hopelijk in het najaar ook weer uitvoeringen, presentaties, wedstrijden, kienen etc. gepland kunnen gaan worden, wordt een centrale dorpsagenda steeds belangrijker.

De agenda zoals die in het kontaktblad stond is vervallen en dit is een goed alternatief. Tevens is er bij de agenda op de dorpsraad-website de mogelijkheid om met een link naar uw eigen site of foto uw activiteit extra (en kosteloos) te promoten.

Wellicht is dit het juiste moment op dit gezamenlijk met alle burgers en verenigingen op te pakken en een nieuwe impuls te geven. Zo voorkomen we dat er binnen ons dorp dubbele boekingen komen van activiteiten wat ook tot irritatie kan leiden.

Wilt U uw activiteit extra (en kosteloos) te promoten?

Het is in ieders belang dat enerzijds zoveel mogelijk dorpsgenoten geïnformeerd worden over activiteiten in het dorp en anderzijds de organisatoren en verenigingen op een laagdrempelige wijze hun activiteiten kunnen promoten. De dorpsagenda wordt alleen een succes als het gebruikt wordt voor en door het hele dorp, alle verenigingen, buurtschappen e.d..

Direct uw evenement in de agenda plaatsen? Dat kan hier:

Vul onderstaand formulier in en de gegevens worden zo snel mogelijk in de activiteitenagenda opgenomen.

• Geef een duidelijk herkenbare naam zoals in de kalender te zien zal zijn.
  • Dit komt niet op de website te staan.
  • :
  • Probeer een duidelijke omschrijving op te geven voor de activiteit.
  • Toegestane bestandstypen: jpg, gif, png, pdf, Max. bestandsgrootte: 10 MB.
    Voeg een foto of flyer toe die wij kunnen plaatsen op de website. (als jpg, png of pdf.)