In het werkgebied van Rabobank Weerterland en Cranendonck bruist het van verenigingen en stichtingen die het maatschappelijke, sociale en culturele leven verbeteren. Het ondersteunen van lokale projecten is een van de manieren om onze lokale betrokkenheid bij onze omgeving te tonen. Daarom organiseren wij ook dit jaar weer Rabobank Samen Sterker, maar dit jaar onder een nieuwe naam: Rabobank Clubkas Actie!

Rabobank Clubkas Actie gaat van start!

Tijdens de Rabobank Clubkas Campagne kunnen leden van Rabobank Weerterland en Cranendonck hun stem uitbrengen op de vereniging(en) en/of stichting(en) die zij een warm hart toedragen. Deze stemmen zijn geld waard. Hoe meer stemmen er op een vereniging of stichting uitgebracht worden, des te meer geld deze vereniging of stichting ontvangt. Dit jaar wordt er maar liefst € 125.000,- verdeeld, dus doe mee!

Schrijf uw vereniging of stichting nu in!

Het opgeven van een bestedingsdoel is verplicht. Denk bijvoorbeeld aan het organiseren van activiteiten voor een breder publiek, de aanschaf van sport- of muziekmaterialen of nieuwe tenues of het opknappen van kantine of repetitieruimte.

De stemperiode loopt van de Rabobank Clubkas Actie loopt van dinsdag 8 tot en met dinsdag 23 mei 2018. Alle uitgebrachte stemmen worden geteld en het beschikbare bedrag wordt naar rato verdeeld. Het is dus belangrijk zo veel mogelijk stemmen te verwerven.

Vragen?

Heeft u vragen? Bekijk dan eerst de veelgestelde vragen. Is uw vraag daarna nog niet beantwoord? Neem dan contact op met de afdeling Marketing & Communicatie via communicatie.weert@rabobank.nl.

De inschrijving voor deelname aan de Rabobank Clubkas Campagne is geopend tot en met 30 april 2018. Schrijf uw vereniging of stichting nu in via de onderstaande link.

Inschrijven Clubkas Actie