Afgelopen maandag ging de nieuwe videoclip ‘You Should Know’ van Sam Feldt in première.

Met ‘Post Malone’ scoorde Sam Feldt één van zijn grootste internationale hits tot dusver. Dus dat belooft wat met zijn nieuwe release ‘You should know’! De Nederlandse producer en DJ heeft hiervoor opnieuw gekozen voor een samenwerking, ditmaal met Fedde leGrand.

De samenwerking kwam tot stand nadat leGrand op Sam`s Neon Jungle Party draaide tijdens de afgelopen editie van ADE (Amsterdam Dance Event). Craig Smart zorgt voor de vocals. De videoclip werd twee weken geleden opgenomen in Etten-Leur. De Weerter Cis Brans en Amber Heijkers uit Ell spelen de hoofdrol in de nieuwe video, ondersteund door 8 andere hiphop dansers en breakdancers van Dansschool Fresh.

Droom in de videoclip

Cis bevindt zich in een droomwereld waar hij met zijn crush Amber op ontdekkingsreis gaat. Daar verplaatsen ze zich door de wereld waar ze interessante plekken en vreemde wezens tegen komen. Hun reis eindigt in een energieke groepschoreo tijdens de climax van het nummer, waarna Cis wakker wordt en zich realiseert dat het allemaal een droom was.

Het productieteam heeft uitgesproken vaker gebruik te willen maken van de dansers van Fresh. De dansers vonden het uiteraard geweldig om te doen.

Dansers en team

De deelnemende dansers: Cis Brans, Amber Heijkers, Bas Kuijken, Loek Hoeben, Senna Palmen, Jasmijn Winter, Lara Murgia, Elise Leyba, Merle Delsing, Lois Haanen. Choreo door Raymon Truijen. Trainers: Djordy Vogel en Raymon Truijen.

Bron: WeertDeGekste
Foto’s: WeertDeGekste