Dinsdag 22 maart organiseert Stichting Buurkracht om 20.00 uur het gratis online Energywebinar. De gemeente Leudal werkt samen met Stichting Buurkracht om u te helpen uw energielasten te verlagen en zo honderden euro’s per jaar te besparen.

Door deelname aan het EnergyWebinar komt u meer te weten over lagere energielasten en een comfortabel huis. Dit zonder zelf hoge kosten te maken. Wist u dat een laptop veel minder energie verbruikt dan een desktop PC? Dat grote meubels het beste geplaatst kunnen worden tegen een wand die niet goed geïsoleerd is? En bent u al op de hoogte van de mogelijkheden in de gemeente Leudal om de energielasten te verlagen? Het webinar vindt plaats op 22 maart om 20.00 uur en duurt 60 minuten. Niet alleen leert u hoe u kosten kunt besparen, ook maakt u kans op een energie-bespaarbon ter waarde van € 50,-. Onder de deelnemers worden drie bonnen verloot. Aanmelden voor het Energywebinar kan via buurkracht.nl/leudal (https://www.buurkracht.nl/category/energyparty/).

Masterclass: nog meer, voordeliger én leuker energie besparen
Inwoners van Leudal die na hun deelname aan het Energywebinar nog meer willen weten, kunnen zich vervolgens inschrijven voor een interactieve online masterclass. Het aantal plekken voor deze masterclass is gelimiteerd.

Samenwerking Stichting Buurkracht en gemeente Leudal
De gemeente Leudal werkt samen met Stichting Buurkracht om inwoners verder op weg te helpen met energiebesparing. Voor meer informatie klik hier.