Eetcafe de Prairie Kermis programma:

Zaterdag 2 oktober:

Stan SmeetsThe Rens Recklessband

Stan Smeets, bekend van Hard2Get, komt met zijn vrienden van deze akoestische coverband naar Ell.
Ze hebben alle hits van de afgelopen jaren op zak en een lichaam vol energie en zullen een spetterende avond verzorgen.
Zaal Open vanaf 19.00 uur

Zondag 3 oktober:

Experience

Peter Gerits, bekend van The Classics, komt met zijn vrienden van Experience naar de prairie in de vroege zondagavond. De band speelt het meest populaire muziekrepertoire uit de jaren 60-70 van o.a. Rolling Stones, Golden Earrings, Sandy Coast, The Free, The Eagles, Creedens Clearwater Revival, The Byrds enz. Op speciaal verzoek speelt de band in de zaal zodat er ook lekker gedanst kan worden.
Zaal Open vanaf 17.00 uur

Maandag 4 oktober:

From USA
Vol enthousiasme en energie trakteren de mannen van From USA het publiek op de beste hits uit de jaren 60-70-80. Al meer dan 25 jaar toert deze coverband met frontman Stan Peters langs poppodia, feesten en festivals in Nederland, België en Duitsland. Met professionele muzikanten die naast FROM USA ook regelmatig aan andere muzikale projecten deelnemen of met gastspelers op de planken verschijnen.
Zaal Open vanaf 19.00 uur

De Bachelorclub “Bie Joeri” Kermis programma:

Bekende DJ’s met verschillende stijlen die voor plezier en vertier zullen zorgen.
Vrijdag 1 oktober: DJ Stijn Broods. (open v.a. 17.00 u.)
Zaterdag 2 oktober: DJ Hubert (van the Deejays) (open v.a. 15.00 u)
Zondag 3 oktober: DJ Henk (van the Deejays) (open v.a. 15.00 u)
Maandag 4 oktober: Kermiskoppeltoernooi (Darts) met DJ Michel van de Klak (open v.a. 10.00 u)
Dinsdag 5 oktober: Kaarten (open v.a. 10.00 u)

BMV Ellenhof Kermis programma:

Maandag 4 oktober:

Kermismatinee.
De seniorenvereniging organiseert de inmiddels traditionele dansmiddag voor iedereen die een dansje wil wagen met daarbij een gezellig drankje.
Van 14.00 uur tot ongeveer 18.00 uur.