De Dorpsraad Ell heeft zaterdag 8 december een kerstboom op het Scheijmansplein geplaatst. Door de gemeente Leudal werd een sponsorbedrag hiervoor beschikbaar gesteld.
Het was de achtste keer dat een dergelijke boom op het dorpsplein is neergezet.

Er was hulp van vrijwilligers bij het transport en het plaatsen van de kerstboom. Ook dit jaar werd er met behulp van een verreiker de boom rechtop gezet. Een heuse acrobaat kwam er aan te pas om de verlichting in de spar te hangen!

De vrijwilligers van de Dorpsraad, die hierbij betrokken waren, hadden weer het nodige lol en plezier met elkaar! Aan de inwendige mens was ook gedacht; er was koffie en een lekker chocolaatje. Ook de traditionele kop ouderwetse erwtensoep, viel goed in de smaak!

De boom is dit jaar afkomstig via een bewoner van de Koelstraat in Ell. De boom blijft staan tot zaterdag 12 januari en wordt dan door Jeugdwerk Ell geruimd in het kader van de kerstbomenactie.

In het kader van de kerstsfeer in Ell is ook onze poll aangepast.
Hier kan je deelnemen.

DR kerstboom 2018 01