De Dorpsraad Ell is er zaterdag 12 december wederom in geslaagd een flink grote kerstboom op het Scheijmansplein te plaatsen.
De boom is dit jaar afkomstig uit Leveroy.

Door de gemeente Leudal werd een sponsorbedrag hiervoor beschikbaar gesteld. Ook kunnen we gebruikmaken van de gemeentelijke stroomvoorziening. Het was de tiende keer dat een dergelijke boom op het dorpsplein is neergezet. Een mooie traditie die behouden moet blijven als het aan de Dorpsraad ligt. De grote kerstboom maakt de dorpskern nog feestelijker.

Er was hulp van vrijwilligers bij het transport en het plaatsen van de kerstboom. Ook dit jaar werd er met behulp van een verreiker de boom rechtop gezet. De gezellige verlichting, in de fijnspar, werd er dit jaar voor de eerste keer met behulp van een hoogwerker ingehangen. Een stuk veiliger, dan met een ladder!

Aan de inwendige mens was ook gedacht; er was koffie en een lekker chocolaatje. Ook de traditionele kop ouderwetse erwtensoep, viel goed in de smaak! De vrijwilligers van de Dorpsraad, die hierbij betrokken waren, hadden weer het nodige lol en plezier met elkaar!

De boom blijft staan tot vrijdag 8 januari en wordt dan door Jeugdwerk Ell geruimd in het kader van de kerstbomen actie van het JWE.

Wij wensen jullie allen sfeervolle kerstdagen. En een veilig en vooral gezond en voorspoedig 2021 toe!

Mogen we in het komend jaar op jullie rekenen met goede ideeën, hulp en ondersteuning?