De Dorpsraad Ell heeft zaterdag 10 december een kerstboom op het Scheijmansplein geplaatst. Door de gemeente Leudal werd een sponsorbedrag hiervoor beschikbaar gesteld. Het was de zesde keer dat een dergelijke boom op het dorpsplein is neergezet.

Ook dit jaar was er hulp van vrijwilligers bij het transport en het plaatsen van de kerstboom. Een heuse acrobaat kwam er aan te pas om de verlichting in de fijnspar te hangen! De vrijwilligers van de Dorpsraad, die hierbij betrokken waren, hadden weer het nodige lol en plezier met elkaar! En werden ook nog verrast met een kop lekkere ouderwetse erwtensoep! De boom is dit jaar afkomstig uit Stramproy. De boom blijft staan tot zaterdag 7 januari en wordt dan door Jeugdwerk Ell geruimd in het kader van de kerstbomenactie. Op deze site is er ook een foto album van de activiteit geplaatst.