Carnavalsvereniging de Moerebuuk uit Ell gaat zondag 13 januari op pad met de nieuwe Kwakel.

De krant wordt huis-aan-huis aangeboden door prins Rick I, Prinses Joreth, adjudanten Gert-Jan, Noud en Bram, de dames van de adjudanten Li, Fé en Sandra, jeugdprins Kris I en prinses Rose, de adjudanten Max en Benthe. De hoogheden worden ondersteund door de raad van elf en de dames van de raad.

De Kwakel van de Moerebuuk bevat naast de gebruikelijke wetenswaardigheden en ‘bijna waarheden’ voor ieder wat wils.

De rondgang start om 10.00 uur. De Kwakel wordt voor een vrijwillige bijdrage aangeboden. Tevens worden de uitnodigingen voor de prinsenreceptie op 19 januari in de BMV bij iedereen in de brievenbus gestopt.

Wie niet thuis is tijdens de rondgang, kan terecht bij Spar Derksen en bij Jan Verstappen voor een Kwakel.