Welkom op onze nieuwe website! Het bestuur van de Dorpsraad Ell heeft, in samenwerking met de werkgroep “Website en Online Communicatie”, een volledig nieuwe website ontwikkeld. Niet alleen het design, maar ook de functionaliteiten zijn daarbij flink onder handen genomen.

Met veel trots kunnen wij nu zeggen: We zijn online!

De nieuwe website is ontworpen en ontwikkeld door Roel van de Mortel, van Dímelo Design uit Ell. Afgelopen weken is er achter de schermen in samenwerking met Roy Kuijpers, hard gewerkt om de inhoud van de oude website over te zetten naar de nieuwe website.

Een woord van dank richting Huub Sentjens is op zijn plaats. Huub heeft sinds de oprichting van de dorpsraad (meer dan 10 jaar geleden) de website beheerd en heeft dat nu over gegeven aan Roel en Roy. Huub, unne dikke merci!

Alle vernieuwingen op een rijtje.

Een grondige verbouwing was hard nodig: De nieuwe website moest moderner, beter en natuurlijk responsive worden. Een responsive website past zich automatisch aan aan het beeldscherm waarmee een bezoeker de website bekijkt.

Als Dorpsraad streven wij ernaar om de kalender een prominente plaats te geven en wij hopen dat alle verenigingen in de toekomst hun evenementen aanmelden op via onze website. Op deze manier is er een overzichtelijke kalender die iedereen kan raadplegen.

De nieuwsberichten op de website hebben een andere indeling gekregen en het is nu nog makkelijker te navigeren tussen de verschillende nieuwscategorieën. En, heb jij nieuws dat niet mag ontbreken op onze website, dan kun je dat eenvoudig mailen naar media@dorpsraadell.nl.

In Ell bestaat er een actief verenigingsleven, daarom hebben wij voor alle verenigingen een eigen pagina gecreëerd met daarop alle handige informatie van en over de vereniging. Staat jouw vereniging of club er nog niet tussen, stuur ons dan even een bericht zodat we die kunnen toevoegen.

Wat vind jij van de nieuwe website?

Bij het ontwikkelen van de nieuwe website zijn we natuurlijk niet over één nacht ijs gegaan, daar zijn weken van voorbereiding aan vooraf gegaan. Maar nu is het dan toch zo ver en we zijn dus ook benieuwd naar jullie mening over, en reacties op de nieuwe site. Wat vind je ervan?

Wij nodigen u graag uit om een kijkje te komen nemen, er flink op los te klikken, te zoeken, lezen en ontdekken op onze nieuwe website! Mocht je op- of aanmerkingen hebben dan mag je die sturen naar media@dorpsraadell.nl – alle feedback is welkom!