Beste jeugd van Ell,

18 november om 21:00 uur is er bij de Bachelorclub een bijeenkomst voor de jeugd van Ell. Wij als dorpsraad vinden het belangrijk om te weten wat er voor de jeugd van Ell belangrijk is en delen we graag informatie over de zaken die nu spelen of in de afgelopen periode zijn afgerond.

Mis jij iets?

Ell is een bruisend en ondernemend dorp vol activiteiten, een rijk verenigingsleven en een mooi buitengebied. Missen we in Ell nog iets om dit in de toekomst te kunnen behouden en versterken? Of zijn er dingen die we al hebben maar nog verbeterd kunnen worden? Wat zijn we in Ell liever kwijt dan rijk?

Heb jij ideeën?

Loop jij als individu, met je vriendengroep, je stichting of vereniging of bedrijf tegen bepaalde problemen aan, zijn er samenwerkingen te bedenken, of heb je ideeën die je in de groep wil gooien?

Alles is deze avond mogelijk. Het doel is om in een informele omgeving elkaar op weg te helpen. Waar nodig pakken we als dorpsraad een en ander op en benaderen we de gemeente Leudal. Dus, zijn er ideeën, vragen of andere zaken waar jullie van denken dat die op deze avond aan de orde moeten komen, stuur dan een mail of bericht naar secretariaat@dorpsraadell.nl dan kunnen we dit meenemen in de agenda.

Wij hopen jullie te zien op 18 november!

De Dorpsraad.