Will’s Ranch en Stichting Horse Sense organiseren voor het eerst in samenspraak met Enjoy the Ride een sponsorrit, – wandeling, – fietstocht, – run. Tezamen arrangeren zij een buitenrit voor ruiters en koetsiers of een wandeling, fietstocht.

Dit zal plaatsvinden in het bosrijke gebied van gemeente Leudal. Met deze natuurbeleving sponsort u het welbekende Pink Ribbon. Wij hebben ervoor gekozen voor Pink Ribbon, omdat 1 op de 7 vrouwen borstkanker krijgt en het daarmee doodsoorzaak nummer 1 is voor vrouwen tussen de 35 en 55 jaar. Pink Ribbon financiert projecten en onderzoeken op het gebied van behandeling, nazorg en lange termijn effecten van borstkanker. Met als doel een beter en langer leven voor de borstkankerpatiënt. Ontzettend belangrijk dus.

Hiermee willen wij ons steentje bijdragen, jullie toch ook?

Er zijn diverse afstanden mogelijk, zowel te paard of zonder paard. De paardenroutes variëren van 15 km tot 30 km. De wandel- en fietsroutes variëren van 8 km tot 30 km. Alle uit te breiden met het knooppuntsysteem. Op de dag kan u zelf bepalen welke route het beste bij u past. De wegen en paden zijn goed begaanbaar, wel meest onverhard. Er vind een tussenstop plaats waar u kan genieten van een stuk fruit en een drankje. Na afloop komt u terug op het opstappunt bij Will’s Ranch op Asbroek 10A in Heibloem. Hier wordt u opgewacht met heerlijke erwtensoep en een broodje. De routes starten tussen 9u00 tot 11u00. De eindtijd voor de lunch is 15u00.

Het inschrijfgeld voor de natuurbeleving voor Pink Ribbon bedraagt bij voorinschrijving € 7,50 voor wandelaars en fietsers, €10 voor ruiters en €12,50 voor koetsiers, bijrijders €7,50. Hierbij is de tussenstop en lunch inbegrepen. Het inschrijfgeld dient uiterlijk voor 7-11-2018 betaald te zijn. Via onze facebookpagina en/of website kan u zichzelf en uw vrienden inschrijven!

Voor meer informatie kijk op onze website: www.willsranch.nl of www.stichtinghorsesense.nl of op ons facebookevenement: https://www.facebook.com/knhsenjoytheride/