Iedereen verdient een club. Het is als een 2e huis. Een plek waar je elkaar
ontmoet, elkaar sterker maakt en helemaal jezelf kunt zijn. Kortom:
verenigingen zijn onmisbaar.

Daarom helpt de Rabobank hen graag met kennis, netwerk en geld om hun ambities te realiseren. Zo geeft de Rabobank als coöperatieve bank ieder jaar een deel van onze winst terug aan de verenigingen. Daarnaast zetten we onze kennis en ons netwerk in om clubs toekomstbestendiger te maken. Benieuwd wat we voor jouw vereniging kunnen betekenen?

Stemmen

Vanaf maandag 5 september tot en met 27 september kunt u stemmen. Log in bij Rabobank Weerterland en Cranendonck. Daar ziet u welke verenigingen uit
Ell mee doen en wat het doel is van de opbrengst. Er is keuze uit 18 clubs uit Ell e.o. U moet wel lid zijn van de Rabobank, om te kunnen stemmen.
Bent u nog geen lid? Dan kunt u kosteloos lid worden van de Rabobank via deze link. Uiteraard dient u wel een rekening te hebben bij de Rabobank.

Voorbeelden zijn;

* Dorpsraad Ell
Het vullen van de bloementorens voor verfraaiing van het dorp is wegens gebrek aan geld middelen de afgelopen jaren niet door kunnen gaan.

* Wonen Ell
Het sportpark molenveld wordt niet meer gebruikt voor te voetballen. Om hier nieuwe initiatieven vanuit de gemeenschap en voor de gemeenschap te
ontwikkelen zijn middelen nodig om dit op te starten.

* Buurtvereniging Steenen Bampt
We willen als startende nieuwbouwwijk verfraaien. Door een speeltuin te realiseren.