Vanuit de Stichting BMV hebben we de volgende brief m.b.t. de reserveringen ontvangen:

Geachte lezer,

Vanaf 1 maart a.s. worden de taken voor planning en agendering van BMV Ellenhof overgedragen van Bèr Geelen naar Riny Custers. Riny zal de administratieve afhandeling van reserveringen en het bijhouden van de BMV agenda op zich gaan nemen.

Voor het maken van reserveringen of doorgeven van wijzigingen is er een nieuw e-mailadres beschikbaar: reserveringen@ellenhof.nl. Gelieve vanaf nu van dit e-mailadres gebruik te maken voor zaken die
planning en agendering aangaan.

Bèr Geelen heeft 2 jaar lang alle planningszaken op zich genomen en uitgevoerd. Bèr gaat Riny nog een tijdje helpen/begeleiden. Dat is ook nodig want het is een hele klus. We zijn erg blij dat Bèr de planningstaken zo lang heeft willen uitvoeren
(eine dikke merci Bèr!) en we zijn ook blij dat Bèr vanuit de nieuwe opzet ons blijft helpen met alle technische aangelegenheden van aansturen van de verwarming, inregelen van microfoons, licht en geluid tot ander klein dagelijks onderhoud.

Met vriendelijke groet,

Stichting BMV Ellenhof