Rabobank Weerterland en Cranendonck draagt het verenigingsleven in de regio een warm hart toe. Daarom organiseert zij Rabo ClubSupport, speciaal voor verenigingen en stichtingen. Rabobank Weerterland en Cranendonck wil verenigingen en clubs financieel ondersteunen. Ook de Dorpsraad Ell doet mee! De Dorpsraad heeft zich hiervoor onlangs ingeschreven.

Alle Rabobank leden kunnen hun stem uitbrengen op de vereniging die zij een warm hart toedragen. Hoe meer stemmen Dorpsraad Ell krijgt hoe meer geld dit oplevert. Het bestedingsdoel is de uitgave van het informatieboekje.

De dorpsraad heeft in 2021 voor de (nieuwe) inwoners een informatieboekje samengesteld om de inwoners van Ell te informeren over het rijke Eller verenigingsleven en alles wat Ell te bieden heeft op het gebied van cultuur en sport voor alle leeftijden. Tevens is in het boekje een overzicht van onze voorzieningen en middenstand die belangrijk voor de inwoners kunnen zijn opgenomen.

Graag willen wij u vragen uw stem op de Dorpsraad Ell uit te brengen. Leden van Rabobank Weerterland en Cranendonck kunnen van maandag 4 oktober tot en met zondag 24 oktober 2021 vijf stemmen uitbrengen op hun favoriete clubs, waarvan maximaal twee op dezelfde club. In 2020 werd € 15 miljoen in Nederland verdeeld onder tal van clubs en verenigingen. Iedere stem is geld waard! U steunt ons toch ook?

Net voor de start van de stemperiode ontvangen leden van de Rabobank via de post een persoonlijke stemkaart met een unieke stemcode en link naar de stemsite.

Alvast bedankt voor uw steun!