Stichting Wonen in Ell

Na een initiatief van de dorpsraad is een groep enthousiaste Ellenaren – jong en oud – inmiddels bezig een stichting voor dit doel op te richten: de stichting Wonen Ell. Deze stichting werkt samen met de gemeente Leudal, de provincie Limburg en Wonen Limburg. Deze partners zijn allemaal geïnteresseerd in dit unieke project en er wordt regelmatig overleg met deze projectpartners gevoerd. De conceptstatuten zijn naar de notaris en het coöperatieplan wordt momenteel opgesteld.

Wonen in de (oude) Ellenhof.

U heeft er waarschijnlijk al een en ander van gehoord. Er zijn concrete plannen om in de oude Ellenhof woonruimte te realiseren. Door het faillissement van de projectontwikkelaar is woningbouw in Steenenbampt op korte termijn onmogelijk op enkele vrije kavels na. Voor de doelgroepen jongeren en ouderen zijn er te weinig betaalbare huurwoningen in Ell. Voor de leefbaarheid van ons dorp is het van belang dat er op korte termijn iets gebeurt. Anders vertrekken onze jongeren naar elders. In de oude Ellenhof hebben wij de mogelijkheid om woonruimte voor zowel jongeren als ouderen van Ell te realiseren.

Bestuur van Stichting Wonen Ell

Contactpersoon Functie E-mail
Jan Custers Voorzitter ct.taaladviezen@gmail.com
Fons Timmermans Penningmeester/secretaris fonstim@kpnmail.nl
Frans Boonen Bestuurslid fmpboonen19@kpnmail.nl
Hub Peeters Bestuurslid corry.hub@ziggo.nl

Contact opnemen met de werkgroep.

Heb je een vraag, of wil je ergens informatie over? Neem dan contact op via het contactformulier.