Het bestuur van tennisvereniging T-Ell is verantwoordelijk voor de organisatorische aspecten van de club en bestaat momenteel uit 5 personen. Begin 2022 komt de functie van penningmeester vrij waarvoor we nog op zoek zijn naar een vrijwilliger.

De functie

De taken bestaan uit het bijhouden van de kas en bankrekeningen, het innen en uitvoeren van betalingen, de ledenadministratie en de jaarlijkse financiële verslaglegging. Vrijwel alle financiële handelingen gebeuren digitaal en zijn geautomatiseerd.

Belasting

Het bestuur komt gemiddeld 1 keer per 8 weken bij elkaar met daarnaast een algemene ledenvergadering. De overige tijdsbesteding, naar schatting 1 uur per week, kan geheel naar eigen inzicht ingevuld worden.

Heb je interesse en wil je samen met ons werken aan een mooie club in een levend dorp? Neem dan even contact op via info@t-ell.nl.