Beste inwoners van Ell en andere belangstellende,

graag willen we jullie bedanken voor de prettige samenwerking in het afgelopen jaar!

Wij nodigen jullie daarom uit op maandag 7 januari om 20.30 uur in BMV Ellenhof voor de Nieuwjaarsborrel. Ook je partner is van harte welkom. Onder het genot van een drankje en een klein hapje gaan we terug blikken op het afgelopen jaar en gezamenlijk het glas heen op het nieuwe jaar. Natuurlijk hopen we deze samenwerking voort te kunnen zetten in 2019! Gezelligheid staat voorop, daarom zal de bijeenkomst een informeel karakter hebben. We denken aan een eindtijd van rond 22.30 uur.

Deze uitnodiging sturen wij naar relaties van de Dorpsraad Ell. Daarnaast willen we de bijeenkomst ‘breder opzetten’. Het vrijwilligerswerk dat onbetaald wordt verricht voor anderen of de Eller samenleving, willen we centraal stellen. We hopen veel mensen en verenigingen te ontmoeten, die op de een of andere manier, Ell tot een bruisende gemeenschap maken!

We zoeken versterking!

Binnen het bestuur van de Stichting Dorpsraad Ell zijn een drietal vacante functies beschikbaar. Daarom roept de Dorpsraad mensen op om hun interesse bij hen kenbaar te maken. U kunt ook een mailtje sturen aan: secretariaat@dorpsraadell.nl De belangrijkste voorwaarden zijn, dat men in Ell woonachtig en tenminste 18 jaar oud moet zijn. Ook is het niet toegestaan, dat men gemeenteraadslid is. Door de huidige bestuurssamenstelling, worden vooral vrouwen opgeroepen om zich aan te melden. Hoeveel tijd kost dit vrijwilligerswerk? Dit kan variëren van een paar uurtjes per maand tot wekelijkse inzet. Ook binnen de werkgroepen zijn nieuwe leden welkom.

Wij hopen jullie op 7 januari te mogen ontmoeten op onze Nieuwjaarsborrel en wensen jullie fijne feestdagen en een goede jaarwisseling.

Met vriendelijke groeten,

Bestuur Dorpsraad Ell.