Paadenvriendkopie

De Paardenvriend Ell

Rijvereniging De Paardenvriend Ell biedt paardrijlessen aan zowel wedstrijd- als recreatieruiters, van jong tot oud en is aangesloten bij de KNHS. Wekelijks vindt er zowel een spring- als dressuurles plaats. Daarnaast is er nog een ponyles, geschikt voor kinderen en jongeren tot en met 18 jaar. Onze lessen worden gegeven op onze ruiteraccommodatie aan de Magnoliastraat te Ell. We beschikken over een dressuurpiste van 20x40m en een springpiste van 30x60m. Bij onze vereniging staan veiligheid en welzijn voor paard en pony voorop.

Daarnaast is gezelligheid en een goede sfeer binnen de vereniging voor ons van groot belang. Jaarlijks worden er dan ook verschillende activiteiten georganiseerd voor zowel rijdende als steunende leden, van barbecues en buitenritten tot wandelingen. Er wordt met veel enthousiasme door onze leden deelgenomen aan deze activiteiten, wat gegarandeerd leidt tot een geslaagde en gezellige dag.

Mocht u interesse hebben in onze vereniging, neem dan vooral via onderstaande gegevens contact met ons op. Ook bent u altijd welkom om tijdens een les op onze accommodatie te komen kijken.

Tarieven:
- Voor steunende leden bedraagt de contributie 23 euro per jaar.
- Voor rijdende leden bedraagt de contributie 80 euro per jaar.
- Het tarief voor het volgen van lessen bedraagt 40 euro per kwartaal. Dit geldt voor zowel de dressuur- als spring- en ponylessen.

(Post)adres:

Sebastiaanstraat 3a, 6011RD Ell

Bestuursleden

Voorzitter:

Louis Mertens

Secretaris:

Melissa Govaerts

Penningmeester:

René Camp

Andere Bestuursleden:

Erwin Compeer
Simone Camp
Michelle de Renet

Meer informatie over De Paardenvriend Ell

Doelgroep: Wedstrijd- en recreatieruiters
Contributie: € 80,00 per jaar
Categorie: Sport
Activiteiten: Verenigingslessen Deelname wedstrijden

Ruitersportvereniging de Paardenvriend telt veel enthousiaste jeugdleden, die bij regionale en provinciale wedstrijden zo nu en dan heel goede resultaten boeken.

De Paardenvriend Ell heeft haar clubterrein in Ell (gemeente Leudal). Wij zijn geen grote vereniging. Het plezier in de beoefenen van de paarden- en ponysport staat voorop, hierin zijn wij dan wel weer groot.

De vereniging biedt onderdak zowel aan recreatie- als wedstrijdruiters. Jaarlijks worden diverse activiteiten georganiseerd waaraan met veel enthousiasme door alle leden -van jong tot oud, zowel wedstrijdruiters als recreatieruiters-  wordt deelgenomen.

Gezelligheid, op een fatsoenlijke manier met elkaar omgaan en last but not least welzijn voor paard en pony worden bij ons met hoofdletters geschreven.