Fanfare Ellona

De vereniging heeft ten doel de beoefening van instrumentale muziek, organiseren van en medewerken aan muzikale en culturele manifestaties. Fanfare Ellona staat onder leiding van Ralf Jacobs. Het bestuur bestaat is er om allerlei belangrijke zaken te regelen zoals; sturing geven aan werkgroepen zoals de muziekcommissie en de jeugdcommissie, instrumentenbeheer en het beheren van de financiën.
Daarnaast is er een muziekcommissie, jeugdcommissie en de Ellenthaler Musikanten

(Post)adres:

Jasmijnstraat 7, 6011 RP, Ell

E-mailadres:

secretariaat@ellona.nl

Bestuursleden

Voorzitter:

Bart Rietjens

Secretaris:

Eric Heijkers

Penningmeester:

Ton van Deursen

Andere Bestuursleden:

Vice-voorzitter: Anke Snijders

Meer informatie over Fanfare Ellona

Doelgroep: Geen specifieke doelgroep
Contributie: Contributie: (2018) leden tot 16 jaar: € 62,00, volwassen leden: € 81,00
Categorie: Muziek
Activiteiten: Het geven van muziekonderricht aan de leden. Het opluisteren van stedelijke- en kerkelijke plechtigheden en openbare feestelijkheden. Het geven van concerten. Het organiseren van en het deelnemen aan muziekwedstrijden.

Fanfare Ellona is opgericht in 1923.

De fanfare is een echte dorpsvereniging met leden uit alle leeftijdscategorieën die iedere maandagavond met plezier samen repeteren. Naast concerten verzorgt Ellona al jaren de muzikale opluistering bij onder andere de intocht van Sinterklaas, Allerheiligen, de eerste H. Communie en jubilea van andere verenigingen of personen.