Logo Seniorenvereniging

Maandag
Dinsdag:
In BMV:
Yoga van 11.00 tot 12.00 uur.
Woensdag:
Bushalte Niesstraat -> Nordic Walking vanaf 09.30 uur.
Donderdag:
Huiskamerproject en inloophuis van 14.00 – 16.30 uur
Iedere 1e donderdag van de maand -> Oud Ellenaren vertellen.
Incidenteel: In samenwerking met Leudal-West:
fietsen, wandelen, kaarten, koersballen en Jeu de Boule.
Regelmatig: Diverse werkgroepen op diverse tijdstippen.
Bijv. Ell Vreuger, Natuur en Leesclub.
Maken van Paas-, herfst- en Kerststukjes.
Iedere maand:
Bezoek aan mensen die 80 – 85 – 90 of 95 jaar oud worden met een presentje.
Bezoek aan onze zieken met een presentje.

(Post)adres:

Sebastiaanstraat 26 6011 RE ELL

Bestuursleden

Voorzitter:

Martha Royakkers

Secretaris:

Truus Donders-Palmen

Penningmeester:

Ton Hulsman

Andere Bestuursleden:

Nellie Janssen
Thieu van Lier
Carla Janssen

Meer informatie over Seniorenvereniging Ell

Doelgroep: Senioren vanaf 55 jaar
Contributie: €25,-
Categorie: Ontspanning, Senioren, Welzijn
Activiteiten: Maandag: In BMV: MBVO van 11.00 – 12.00 uur. Inloophuis en Koersbal van 14.00 – 16.30 uur. Eetpunt iedere 2e maandag van de maand van 12.30 – 14.00 uur. Dinsdag: In BMV: Yoga van 11.00 tot 12.00 uur. Woensdag: 9.30: Nordic Walking, bushalte kerkhof / Niesstraat Donderdag: 14.00-16.30: Huiskamerproject en Inloophuis, BMV. Iedere 1e donderdag van de maand -> Oud Ellenaren vertellen. Incidenteel: In samenwerking met Leudal-West: fietsen, wandelen, kaarten, koersballen en Jeu de Boule. Regelmatig: Diverse werkgroepen op diverse tijdstippen. Bijv. Ell Vreuger, Natuur en Leesclub. Enkele wandeltochten en fietstochten. Busreis van enkele dagen of een van een dag. Informatiebijeenkomsten. Paasbuffet, Kermismatinee, Kerstdiner. Maken van Paas-, herfst- en Kerststukjes. Iedere maand: Bezoek aan mensen die 80 – 85 – 90 of 95 jaar oud worden met een presentje. Bezoek aan onze zieken met een presentje.

Seniorenvereniging met activiteiten gericht op ontmoeting, ontplooiing en ontspanning.
Wij zetten ons in voor het welzijn en het samenzijn.