Stichting Pop Ell

Activiteiten: Ell Paaso in de BMV Ellenhof: Dancenight met bekende en onbekende dj’s. Op zondag vanaf smiddags allerlei pop en rockbands meestal uit eigen land. Muziekfestival Ell Nino. Dit festival vindt plaats op het kerkplein in Ell en is gratis toegankelijk.
De Stichting Pop Ell is opgericht in 1983 en heeft als doel het organiseren van muziekgerelateerde activiteiten in Ell.

De voornaamste evenementen zijn Ell Paaso en Ell Nino.

(Post)adres:

Sebastiaanstraat 31, 6011 RD, Ell

E-mailadres:

stg.popell@gmail.com

Bestuursleden

Voorzitter:

Owen Briels

Secretaris:

Sanne Custers - vd Vin

Penningmeester:

Jordi Custers

Andere Bestuursleden:

Meer informatie over Stichting Pop Ell

Doelgroep: Alle leeftijden
Contributie: n.v.t.
Categorie: Jongeren, Muziek, Ontspanning

De voornaamste evenementen zijn Ell Paaso en Ell Nino.