Antonuiskerk_Ell
Afvalwijzer

De dorpsraad is steeds bezig met het optimaliseren van onze website, wat is er toegevoegd?

Vanaf nu is het ook mogelijk om via de afvalwijzer het ophaalschema van het restafval, gft en papier te vinden.
De nieuwe kalender van 2019 is nog niet gepubliceerd, maar zodra deze bekend is zullen wij deze toevoegen in de agenda.

Ook hebben we de kerkdiensten toegevoegd in onze kalender. Het is een feit dat steeds minder inwoners het contactblaadje waar deze in gepubliceerd ontvangen. Daarom hebben wij als Dorpsraad besloten om deze toe te voegen in de kalender op onze website.

In de kalender zullen we de regulieren diensten toevoegen als ook de gebedsintenties. (info is afkomstig van de website van het cluster-emmaus.nl)

Al met al krijgt onze kalender meer en meer vorm. Hebben jullie als vereniging activiteiten en willen jullie graag optredens, wedstrijden kenbaar maken aan de Eller bevolking (en de Gemeente Leudal)? Hieronder vinden jullie de link naar het contactformulier.

Missen jullie nog iets in de agenda?
Laat het ons weten via

media@dorpsraadell.nl