Leden van de Rabobank Weerterland en Cranendonck kunnen helpen ons clublokaal te verduurzamen door hun stem op ons uit te brengen.

Maatschappelijke gebouwen vervullen een belangrijke functie in ons dorp Ell. De coöperatieve Rabobank wil ons helpen om te verduurzamen.

Beugelclub “Ons Genoegen” uit Ell staat voor een betere toekomst voor onze jeugd. De Rabobank wil ons daarmee helpen door de kosten van zonnepanelen met 50% korting te subsidiëren. Als Rabo-lid bepaal je mee of Rabo helpt te verduurzamen middels zonnepanelen op ons Club gebouw. Dat is goed voor jou & onze omgeving.

Help Beugelclub “Ons Genoegen” verduurzamen.

Maatschappelijke gebouwen zijn de centrale punten van onze leefomgeving. Zonnepanelen op deze daken maakt onze leefomgeving dus direct duurzamer. U kunt ons helpen om te verduurzamen door op onderstaande link te klikken, en op ons te stemmen hoe meer stemmen hoe meer kans wij hebben op steun van de Rabobank.

Klik hier > Verduurzamen Maatschappelijke Gebouwen – Rabobank (Om te kunnen stemmen moet je lid zijn van de coöperatieve Rabobank. Stemmen kan via de Rabo App.)

Alvast bedankt namens leden en bestuur van Beugelclub “Ons Genoegen” uit Ell.